MLP: The Movie meet-up/viewing för Göteborg!

Här kan ni prata om allt och ingenting, även sånt som inte har med ponies att göra!

MLP: The Movie meet-up/viewing för Göteborg!

Inläggav The Brony Wiking » 08 okt 2017, 01:38

MLP: The Movie meet-up/viewing för Göteborg hålls den fredagen den 20 kl. 18:00 utanför Biograf Bergakungen (Skånegatan 16 B, Göteborg). Vi planerar att se filmen gemensamt man att i övrigt hålla det öppet för förslag.
De som vill cosplay:a får göra det, men det är inget krav. Ses då!
The Brony Wiking
Newborn Foal

Re: MLP: The Movie meet-up/viewing för Göteborg!

Inläggav The Brony Wiking » 11 okt 2017, 19:28

Uppdatering för Göteborgs My Little Pony: The Movie meet:

Enligt personal på Biograf Bergakungen (Göteborg) så förmodas biljetter ej släppas förrän onsdagen den 18:de oktober och att tiderna för visningarna kommer att vara förpassade till dag tid. Därav så förflyttar vi meet:et till eftermiddagen under lördagen den 21:te.

För de som vill föreslås det att vi efter bio besöket tar oss till restaurangen Le Pain Français, där finns det både varmrätter och fika för de som vill ha något lättare.

Vi som håller i meet:et är Emma Arvidsson och Johan Wiking (Jag), för fler frågor meddela någon av oss.

OBS!: Meddela oss på Facebook, Emma Arvidsson eller Johan V Wiking.
email: johanwiking96@gmail.com /men jag svarar nästa aldrig där, för mycket spam i min inkorg.
The Brony Wiking
Newborn Foal

Re: MLP: The Movie meet-up/viewing för Göteborg!

Inläggav The Brony Wiking » 18 okt 2017, 21:04

Ny uppdatering för My Little Pony: The Movie meet-up:et lördagen den 21:te oktober.

Biljetter finns nu att köpa hos SF, och vi har beslutat att kolla på 15:00 visningen. Meet:et börjar kl. 14:45 utanför Bio Bergakungen (Skånegatan 16B, Göteborg).

Efter filmen får de som vill hänga med till Le Pain Françis, Bistro (Vallgatan 36) där finns det både fika och varmrätter. Utöver detta så planerar vi efter hand.

För frågor kontakta Emma Arvidsson eller mig (Johan Wiking).
The Brony Wiking
Newborn Foal

Återvänd till Pinkie Pies random hörna