Brony från Ryssland säger hej!

Skriv en tråd där ni berättar lite om er själva, vad som förde er till MLP och vad ni har för intressen. Självklart kan ni skriva mer än så och det är bara trevligt!

Brony från Ryssland säger hej!

Inläggav BronyFranRyssland » 09 dec 2016, 19:17

:rdwub: :rdwub: :rdwub:
Användarvisningsbild
BronyFranRyssland
Newborn Foal

Re: MLP: Friendship is magic S6! OBS KAN FÖREKOMMA SPOILERS!

Inläggav Myrica Gale » 12 dec 2016, 11:23

BronyFranRyssland skrev: :rdwub: :rdwub: :rdwub:

Hej på dig! :tshappy:
Fandom Gayness Rating: 67.4%
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav BronyFranRyssland » 12 dec 2016, 20:40

Myrica Gale skrev:
BronyFranRyssland skrev: :rdwub: :rdwub: :rdwub:

Hej på dig! :tshappy:

Hej! ^^ :tshappy:
Användarvisningsbild
BronyFranRyssland
Newborn Foal

Inläggav Myrica Gale » 14 dec 2016, 18:47

Lusta att presentera dig? Det är inte utan att man blir nyfiken på vad en brony från Ryssland gör på detta forum. :tshehe:

Forumet är tyvärr rätt dött nuförtiden. Vår Skype-grupp har så gott som helt tagit över.
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav BronyFranRyssland » 14 dec 2016, 20:53

Myrica Gale skrev:Lusta att presentera dig? Det är inte utan att man blir nyfiken på vad en brony från Ryssland gör på detta forum. :tshehe:

Forumet är tyvärr rätt dött nuförtiden. Vår Skype-grupp har så gott som helt tagit över.

I have a brony friend from Halmstad, and this october I started learning Swedish language :pp2:
Användarvisningsbild
BronyFranRyssland
Newborn Foal

Inläggav Myrica Gale » 17 dec 2016, 10:30

BronyFranRyssland skrev:I have a brony friend from Halmstad, and this october I started learning Swedish language :pp2:

Trevligt! Halmstad ligger inte så långt från där jag bor – ungefär 1,5 timme med tåg. Vi har haft våra två senaste träffar där.

Jag var på Crystal Fair i Finland 2014 och fick möjlighet att prata med flera ryska bronies. Trevligt folk! :pp1: jag lyckades rent av få med mig en till pubben på kvällen där vi drack öl och snackade i tre timmar. :pp2:

Nice! Halmstad is not too far from where I live – about 1,5 hours by train. It's also where we held our last two meetups.

I was at the Crystal Fair convention in Finland in 2014 and got the chance to talk to several Russian bronies. Very nice people. :pp1: I even managed to take one to a pub in the evening where we ended up drinking beer and talking for three hours. :pp2:
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav BronyFranRyssland » 17 dec 2016, 19:28

Myrica Gale skrev:
BronyFranRyssland skrev:I have a brony friend from Halmstad, and this october I started learning Swedish language :pp2:

Trevligt! Halmstad ligger inte så långt från där jag bor – ungefär 1,5 timme med tåg. Vi har haft våra två senaste träffar där.

Jag var på Crystal Fair i Finland 2014 och fick möjlighet att prata med flera ryska bronies. Trevligt folk! :pp1: jag lyckades rent av få med mig en till pubben på kvällen där vi drack öl och snackade i tre timmar. :pp2:

Nice! Halmstad is not too far from where I live – about 1,5 hours by train. It's also where we held our last two meetups.

I was at the Crystal Fair convention in Finland in 2014 and got the chance to talk to several Russian bronies. Very nice people. :pp1: I even managed to take one to a pub in the evening where we ended up drinking beer and talking for three hours. :pp2:

Wow! I think, it's great to meet bronies from foreign countries. :tshappy: So, I have an idea.... :rdwow: What about international brony meetup in Skype?
Användarvisningsbild
BronyFranRyssland
Newborn Foal

Inläggav Myrica Gale » 18 dec 2016, 12:22

BronyFranRyssland skrev:Wow! I think, it's great to meet bronies from foreign countries. :tshappy: So, I have an idea.... :rdwow: What about international brony meetup in Skype?

Du kan alltid gå med i vår svenska Skype-grupp om du vill (skicka ett PM med ditt användarnamn så lägger jag till dig). De flesta svenskar kan flytande engelska och jag tror inte att folk har något emot att byta språk en stund när du tröttnar på att träna svenska. :r1:

Vi kan förstås försöka skapa en internationell gruop men jag tror att den skulle vara rätt död. Folket på det här forumet har väldigt lite kontakt med resten av det svenska brony-communityt som mestadels hänger på Facebook. :aj1:

You could join our Swedish Skype group group if you want (send a PM with your user name and I'll add you). Most Swedes are fluent in English and I don't think people mind switching languages for a bit whenever you're tired of practicing Swedish. :r1:

We could try setting up a separate international group but it'd probably end up pretty dead. The people from this forum don't have much contact with the rest of the Swedish brony community who mostly hang out on Facebook. :aj1:
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav BronyFranRyssland » 20 dec 2016, 15:48

Myrica Gale skrev:
BronyFranRyssland skrev:Wow! I think, it's great to meet bronies from foreign countries. :tshappy: So, I have an idea.... :rdwow: What about international brony meetup in Skype?

Du kan alltid gå med i vår svenska Skype-grupp om du vill (skicka ett PM med ditt användarnamn så lägger jag till dig). De flesta svenskar kan flytande engelska och jag tror inte att folk har något emot att byta språk en stund när du tröttnar på att träna svenska. :r1:

Vi kan förstås försöka skapa en internationell gruop men jag tror att den skulle vara rätt död. Folket på det här forumet har väldigt lite kontakt med resten av det svenska brony-communityt som mestadels hänger på Facebook. :aj1:

You could join our Swedish Skype group group if you want (send a PM with your user name and I'll add you). Most Swedes are fluent in English and I don't think people mind switching languages for a bit whenever you're tired of practicing Swedish. :r1:

We could try setting up a separate international group but it'd probably end up pretty dead. The people from this forum don't have much contact with the rest of the Swedish brony community who mostly hang out on Facebook. :aj1:

Ok! :tshappy:
Can you write me in Facebook? https://www.facebook.com/profile.php?id=100009345022891
Användarvisningsbild
BronyFranRyssland
Newborn Foal

Inläggav Myrica Gale » 20 dec 2016, 21:59

BronyFranRyssland skrev:Can you write me in Facebook? https://www.facebook.com/profile.php?id=100009345022891

I don't use Facebook. :really:
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav BronyFranRyssland » 21 dec 2016, 15:42

Myrica Gale skrev:
BronyFranRyssland skrev:Can you write me in Facebook? https://www.facebook.com/profile.php?id=100009345022891

I don't use Facebook. :really:

Ok. My skype: nekitess_guitar
Användarvisningsbild
BronyFranRyssland
Newborn Foal

Återvänd till Presentera eder