God afton ^^

Skriv en tråd där ni berättar lite om er själva, vad som förde er till MLP och vad ni har för intressen. Självklart kan ni skriva mer än så och det är bara trevligt!

God afton ^^

Inläggav RockingIron » 09 dec 2015, 20:46

Hej och återigen, god afton!

Axel var namnet, jag är en nybliven brony på 26 år. :pp2: Faktum är att jag "bara" är cirka en månad "gammal". Blev introducerad till Friendship is Magic av en tjej som jag dateade några gånger, Trodde ärligt talat först inte att serien skulle vara något för mig, men tji fick jag! Fastnade rejält efter några avsnitt och har nu sett hela serien med tillhörande filmer sen slutet av oktober, och väntar nu på säsong 6! :omg:

Är ursprungligen från Mariestad, men är numera bosatt på västkusten i en stad som heter Uddevalla. Jobbar inom restaurang, just nu på en som är inriktad på lax, är både kock och "skivare" på sagda jobb.

Musik är något som får dagen att gå! Kan väl spela dragspel lite halvhjärtat, sjunger hellre än bra, men lyssnar på musik helhjärtat! Mest hårdrock och metal (samt alla undergenrer som finns), och känner att jag går på alldeles för få konserter om året.

Är nörd inom många andra områden med, animé, dr.Who, Sherlock, superhjälteserier/filmer, sci-fi och fantasy historier, Harry Potter, Star Wars m.m.

Vet inte om det finns något mer att säga för tillfället. Nej, jag tror inte det.

Ha det gött!
Användarvisningsbild
RockingIron
Newborn Foal

Re: God afton ^^

Inläggav Myrica Gale » 10 dec 2015, 00:25

Tjenare! Kul och spännande att höra att det fortfarande finns folk som upptäcker serien. Låter maffigt att ta sig genom 117 avsnitt och tre filmer på bara någon månad.

Själv befinner jag mig i andra änden av spektrat: när jag upptäckte FiM hade det bara släppts 13 avsnitt och om bara några veckor kan jag fira fem år som brony. :aj5:
Fandom Gayness Rating: 67.4%
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav RockingIron » 10 dec 2015, 05:26

Ja, det blev några långa nätter, men det har helt klart varit värt det :pp2: Åhåhå! Då får jag be om att gratulera i förskott! :rdwub:
Användarvisningsbild
RockingIron
Newborn Foal

Inläggav Bros » 10 dec 2015, 10:22

Hallå och välkommen hit! :D
:pp2:

Som du kanske märkt så är det inte jätte mycke liv i det här forumet nu för tiden :tshehe:

Myrica Gale skrev:Själv befinner jag mig i andra änden av spektrat: när jag upptäckte FiM hade det bara släppts 13 avsnitt och om bara några veckor kan jag fira fem år som brony. :aj5:

Nån gång däromkring jag började kolla också :tshehe:
Användarvisningsbild
Bros
Alicorn

Inläggav RockingIron » 10 dec 2015, 15:19

Bros skrev:Hallå och välkommen hit! :D
:pp2:

Som du kanske märkt så är det inte jätte mycke liv i det här forumet nu för tiden :tshehe:

Myrica Gale skrev:Själv befinner jag mig i andra änden av spektrat: när jag upptäckte FiM hade det bara släppts 13 avsnitt och om bara några veckor kan jag fira fem år som brony. :aj5:

Nån gång däromkring jag började kolla också :tshehe:

Jag bugar, bockar och tackar för välkomnandet! :r1:

Haha jo, men det kanske kommer igång igen i och med nästa års nya säsong! ^^

Och grattis till dig med till ditt femårsjubileum som brony! :pp2:
Användarvisningsbild
RockingIron
Newborn Foal

Inläggav Bros » 11 dec 2015, 10:01

Det får vi se :tshehe:

Om du använder Skype så kan vi ju slänga in dig i chatten vi har där, är något livligare där :pp1:
Användarvisningsbild
Bros
Alicorn

Återvänd till Presentera eder