Interview med bronies

Här kan ni fråga allt vad som gäller om bronies och MLP. För er som vill veta mer helt enkelt.

Interview med bronies

Inläggav joooolie » 09 maj 2014, 14:13

Hejsan,
Vi är tre elever från Internationella Engelska Skolan i Nacka och ska göra en dokumentär på engelskan om bronies. :omg: Så det skulle vara jätteroligt om någon/några bronies skulle kunna ställa upp på en intervju, helst på engelska, men svenska går också bra! :pp1: Vi är intresserade av Brony-kulturen och skulle gärna lära oss mer! Om ni bor i Stockholm så vore det fantastiskt att träffas någonstans, men annars kan vi göra videosamtal (skype) om det inte går. Svara gärna så snabbt som möjligt om ni är intresserade :pp2:

Tack på förhand, hoppas någon kan!

Julie, Sara och Linnea
joooolie
Newborn Foal

Re: Interview med bronies

Inläggav Laddercat » 09 maj 2014, 18:14

Hej, jag bor i stockholm och är brony. Hade ni tänkt att bara få svar på frågor eller ska det vara en videointervju? Hur snart ska ni vara klara?

Det är inte omöjligt för mig att ställa upp på intervju, men jag har lite mycket för mig just nu.
What's a webpage? Something ducks walk on?
Bild
Thou lump of foul deformity!
Användarvisningsbild
Laddercat
L337 p0N-y 13

Inläggav joooolie » 14 maj 2014, 09:28

Hejsan,

Vi vill gärna göra en video intervju, men ditt ansikte och namn måste absolut inte vara med om du inte vill. Om du har tid nästa vecka vore det perfekt! Vi skulle gärna vilja ses i en park, funkar Kungsträdgården för dig?

Jättekul att du vill ställa upp! :pp2:
joooolie
Newborn Foal

Inläggav Laddercat » 17 maj 2014, 17:39

Mjo, jag har fått "lite" saker att göra nu under veckan så det blir lite tight för mig att träffas för intervju :rwhat:
Däremot kan jag alltid svara på frågor via skype eller på forumet under någon kväll.
What's a webpage? Something ducks walk on?
Bild
Thou lump of foul deformity!
Användarvisningsbild
Laddercat
L337 p0N-y 13

Återvänd till Frågor om bronies