Otherworld här!

Skriv en tråd där ni berättar lite om er själva, vad som förde er till MLP och vad ni har för intressen. Självklart kan ni skriva mer än så och det är bara trevligt!

Otherworld här!

Inläggav Otherworld » 18 sep 2013, 11:11

Hello everypony!

Otherworld heter jag, även mindre känd som Linus. Är en snart 26 år gammal kille som bor I Sölvesborg i Blekinge. Jobbar som kock till vardags och har gjort det sedan 2006, men vill hitta nått annat att göra men vet inte vad.
Annars i mitt liv händer det inte mycket. När jag inte jobbar sitter jag hemma vid datorn, ser på anime, läser manga, spelar spel på nån av mina 18 olika konsoler, eller ser på MLP såklart.
Är ca ett 4 månader sedan som jag började kolla på MLP på allvar och fastnade direkt. Min profilbild har jag själv pärlat! Satt i pärlrummet på NärCon i somras och gjorde den :)

Men från första början så var det mitt ex som visade mig första gången. Hon älskar MLP och allt som har och göra med det, och hon försökte få mig att se på det med, men jag var envis av nån anledning. Jag vet inte varför faktiskt. Jag är en envis människa. Jag visste att jag antagligen skulle gilla det, men vet inte varför jag var så envis. Men innan shit hit the fan, så kollade jag tillslut genom hela första säsongen tillsammans med henne i september förra året, och jag älskade det direkt, men jag visade inte eller sa det till henne direkt, envis är jag. Sen hände det en massa oförstående grejer och vi är inte tillsammans längre, efter 7 år ihop, och har inte haft någon kontakt på ett halvår nu och jag förstår ännu inte och lider fortfarande enormt, men vi ska inte gå in på det här.