Michael Michael Dragonage

Från målande till lerfigurer, allt som har med konst att göra kan du skriva om här.

Michael Michael Dragonage

Inläggav Hemfrik » 06 jan 2013, 23:48

Hu, det var inte igår jag skrev något här, men jag har varit smått upptagen med studier och annat (Jag har dock inte tänkt ens tanken på att hänga mig på närmre en månad nu). Men jag har även satt mig till att skapa mig en liten youtube-kanal, och eftersom det i de här krokarna inte tycks vara nämnvärt skamligt med self-plugging, tänkte jag kötta på med lite egenreklam. (Pro Tip: Finner man inte svenska synonymer funkar det alltid att bara översätta termen till engelska)

Kanalen i fråga går att finna här: https://www.youtube.com/user/Hemfrik, och ett smakprov följer nedan. Huruvida humorn faller er i smaken är så att säga en... smakfråga. Jag får väl erkänna att jag riktar mig mot lite av en nisch.

Här har vi smakprovet. Det går inte att låta det representera den vanliga stilen på mina klipp, men när jag gjorde den ansåg jag den definitivt vara min bästa dåtills.
Spoiler: show

Hur eller hur, om ni finner kanalen fallandes er i tycket, skulle det glädja mig innerligt. Pang på, full fart.

Som extra bonus: Anledningen till att kanalen heter Hemfrik i URL:en, men Michael Michael Dragonage i alla andra meningar är att jag vann namnet av min absoluta favorit-youtubare, Jaakko Järvinen.

Användarvisningsbild
Hemfrik
Bare Flanked Filly

Re: Michael Michael Dragonage

Inläggav Laddercat » 07 jan 2013, 19:21

Hemfrik skrev:Hu, det var inte igår jag skrev något här, men jag har varit smått upptagen med studier och annat (Jag har dock inte tänkt ens tanken på att hänga mig på närmre en månad nu). Men jag har även satt mig till att skapa mig en liten youtube-kanal, och eftersom det i de här krokarna inte tycks vara nämnvärt skamligt med self-plugging, tänkte jag kötta på med lite egenreklam. (Pro Tip: Finner man inte svenska synonymer funkar det alltid att bara översätta termen till engelska)

Kanalen i fråga går att finna här: https://www.youtube.com/user/Hemfrik, och ett smakprov följer nedan. Huruvida humorn faller er i smaken är så att säga en... smakfråga. Jag får väl erkänna att jag riktar mig mot lite av en nisch.

Här har vi smakprovet. Det går inte att låta det representera den vanliga stilen på mina klipp, men när jag gjorde den ansåg jag den definitivt vara min bästa dåtills.

Hur eller hur, om ni finner kanalen fallandes er i tycket, skulle det glädja mig innerligt. Pang på, full fart.

Som extra bonus: Anledningen till att kanalen heter Hemfrik i URL:en, men Michael Michael Dragonage i alla andra meningar är att jag vann namnet av min absoluta favorit-youtubare, Jaakko Järvinen.

"And the winner is: Miakel Mikael DragonAIDS!"

I loled.

Ska kolla på din kanal lite senare, minsann!

*Edit*
Jag har ingen aning om vad jag precis kollade på :rdwhat:
What's a webpage? Something ducks walk on?
Bild
Thou lump of foul deformity!
Användarvisningsbild
Laddercat
L337 p0N-y 13

Re: Michael Michael Dragonage

Inläggav Hemfrik » 07 jan 2013, 20:23

Laddercat skrev:*Edit*
Jag har ingen aning om vad jag precis kollade på :rdwhat:

Man tackar för den spenderade tiden. Förvirringen är fullt förståelig, det är för det mesta koncepthumor snarare än faktisk komedi.
Användarvisningsbild
Hemfrik
Bare Flanked Filly

Återvänd till Rarity's Art & Design