Tack till allihopa för välkommnandet och tack för komplimangerna! Det är alltid kul att höra.
Jag tror inte jag förståt mig på quote systemet här riktigt än, men vi får se hur det blir!
Men sedan kom Skype så all vardags prat flyttades typ dit, men varje dag kommer man tillbaka till detta forum (åtminstone jag) och kollar om något har hänt.
Jasså? Själv har jag varit i en Svenska Bronies skype grupp i drygt två år nu, men vi är inte särskillt många. En hel del har kommit och gått men det händer inte så mycket pony längre. Mest Attack on Titan och Doctor Who.
Man kan ju alltid fråga om vilken pony som är din favorit, både i serien och sedan i fandomen. Chansar på en Fallout Equestria karaktär DERPY DERPY DERPY!
Jo, det blir väl Littlepip såklart. C:
Och innan jag springer iväg nu så ska jag som alltid varna dig för flygande vinflaskor Eeyup
Oh? Vilka vinfalskor?
Jag inser att jag känner igen många av dina teckningar. Du verkar ju vara ett riktigt stort Fallout Equestria-fan. Det är för övrigt en av få fanfics som jag vet att ett betydande antal här på forumet faktiskt har läst (eller håller på att läsa). Några av oss har även, mot bättre vetande, gett oss på mastodontverket Project Horizons. Du får jättegärna komma med tips på andra bra side-stories i fanfic-tråden. So glad
Jo, Project Horizons är verkligen enormt. Jag hade bara önskat att Somber fokuserat mer på sina egna och inte försökt bygga på de existerande karaktärerna och FO:E's storyline. Tillslut orkade jag inte med det längre och lade av med läsningen på ca ch.53. Men ska ta en titt på tråden senare och kanske skriva något!
Förresten, om man vill bli bra på att rita så behöver man ingen speciel talang. Bara massor av motivation.