Laddercat skrev:Babblar på? Du ska se några av introduktionerna här! Och sen finns det ändå vanliga inlägg som är längre än så!
Men när man ska försöka förklara vem man är för en skara främlingar på internet så får man nog babbla på hur mycket man vill tycker jag. Välkommen!
DreamSnake skrev:Laddercat skrev:Babblar på? Du ska se några av introduktionerna här! Och sen finns det ändå vanliga inlägg som är längre än så!
Men när man ska försöka förklara vem man är för en skara främlingar på internet så får man nog babbla på hur mycket man vill tycker jag. Välkommen!
Hugos bok/fanfic recensioner?
DreamSnake skrev:Laddercat skrev:Babblar på? Du ska se några av introduktionerna här! Och sen finns det ändå vanliga inlägg som är längre än så!
Hugos bok/fanfic recensioner?
Sockis skrev:Hej och välkommen! Underbart med folk alltså!![]()
Åh, ja, fler figurer är alltid mys att ha. Är favoriten Fluttershy då kanske då det var henne du skaffade som figur?
Laddercat skrev:Varför gillar du Pinkie då? Är din personlighet måhända en kombination av Fluttershy och Pinkie Pie eller finns det andra anledningar?
Sakura skrev:Laddercat skrev:Varför gillar du Pinkie då? Är din personlighet måhända en kombination av Fluttershy och Pinkie Pie eller finns det andra anledningar?
Det skulle jag nog säga ja! När man först träffar mig är jag mer tillbakadragen och blyg, men när man lär känna mig är jag mer uppåt och lite överallt. Och sen kan det ju tilläggas att Fluttershy har den finaste manen. ;)
Klimpen skrev:Fluttershy är naturligt vacker medan Rarity gömmer sig under smink ;)
Klart Fluttershy är den vackraste då, hon var ju modell och allt.
Klimpen skrev:Sant, Derpy är vacker hon med ;)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster