Gemensamt inköp av Past Sins

Allt om litteratur, kanske till och med från Twilights eget bibliotek~

Re: Gemensamt inköp av Past Sins

Inläggav Ostbullen » 02 apr 2013, 12:08

Myrica Gale skrev:Fick mejl idag om att boken nu äntligen är redo för tryckning och att de kommer att börja samla in pengar inom en vecka. Det tog sin lilla tid, minst sagt. Väldigt skönt att veta att det bara är några veckors väntan kvar tills boken faktiskt kommer.

Riktigt illa för min del då jag är helt broke nu, och kommer bli lyckat att låna pengar av pappa för att köpa en "ponnybok" :derpy1:
Bild
The night was black, the moon was green;
and around the edge came the poop machine.
A shot was fired, a scream was heard,
and a man was killed by a flying turd.
Användarvisningsbild
Ostbullen
Trixie's Star Pupil

Inläggav Myrica Gale » 02 apr 2013, 18:16

Ostbullen skrev:
Myrica Gale skrev:Fick mejl idag om att boken nu äntligen är redo för tryckning och att de kommer att börja samla in pengar inom en vecka. Det tog sin lilla tid, minst sagt. Väldigt skönt att veta att det bara är några veckors väntan kvar tills boken faktiskt kommer.

Riktigt illa för min del då jag är helt broke nu, och kommer bli lyckat att låna pengar av pappa för att köpa en "ponnybok" :derpy1:

Det hade kunnat vara ännu värre.
Fandom Gayness Rating: 67.4%
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav Myrica Gale » 07 apr 2013, 21:57

Fick nyss ett mejl med en faktura för Past Sins-boken. Man har till den 15:e att betala men jag såg till att få det gjort direkt. 328 kr gick det på.
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav Bros » 07 apr 2013, 22:57

Betala den på en gång jag med :tshappy:
Användarvisningsbild
Bros
Alicorn

Inläggav Ostbullen » 11 apr 2013, 17:46

Har också varit duktig och betalt nu ^^
Bild
Användarvisningsbild
Ostbullen
Trixie's Star Pupil

Inläggav Myrica Gale » 11 apr 2013, 18:12

Ostbullen skrev:Har också varit duktig och betalt nu ^^

Bravo! :tshappy: Själv fick jag min "orderbekräftelse" igår. Nu gäller det bara att ge sig till tåls några veckor. Sen jäklar…! :ppcrazy:
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav Sockis » 19 apr 2013, 15:18

USCH och FY vad jag är sur just nu, sketna paypal förstörde just allt arbete som gjorts på boken! :fs2:
Fick precis detta meddelande från EQPublications.
Our project stumbled upon one problem after another on each and every step it took forward. Up until now we managed to solve every single one, but at this point there is nothing that we can do.

You deserve an explanation of what has just happened.

We were hoping to print out “Past Sins” in exactly the same manner as did the team which printed out Fallout: Equestria some time ago - by using the funds that all of you have sent to us. (Some of you may be familiar with other team’s project and maybe even ordered Fallout: Equestria from them.) Unfortunately PayPal, apparently due to a change in their policy, decided to hold the money until everything will be actually printed and shipped. We do not understand why they made such decision, especially considering the fact that project mentioned above has been conducted successfully in the same way as we intended to organize “Past Sins” print.
We are unable to collect the sum required to print and ship the books on our own, therefore we are forced to indefinitely cancel printing of the books.

Know that everyone who paid will get their money back. Refunds will start going out today. It may take several hours to send all of them.

We put a lot of effort into this project. We spent well over a year and a lot of our own money preparing the book and making sure that everything will be of the highest quality possible after printing. This is very hard for all of us because we are responsible for involving all of you in this unfortunate situation.
We will make available a finished book for everyone - both version ready for printing as well as the e-book.
We had a lot of plans for future projects, although we are not sure how these will came out considering the current situation. We will definitely refrain from printing anything anytime soon.

Please accept our sincere apologies for abusing Your trust.

Jag tycker så synd om dom, som spenderat så mycket tid och allt på att få detta realiserat och nu händer det inget.
Jag hade tänkt att skicka ett mail och fråga om man är med på deras info ifall det skulle gå att ordna detta igen eller så.

Nu var ju min dag/helg i princip ruinerad. :aj2:
Obey the mighty Alfalfa monster Celestia~

ph'nglui mglw'nafh Celestia Canterlot wgah'nagl fhtagn

◕ ‿‿ ◕
Användarvisningsbild
Sockis
Admin

Inläggav Bros » 19 apr 2013, 16:27

Sockis skrev:USCH och FY vad jag är sur just nu, sketna paypal förstörde just allt arbete som gjorts på boken! :fs2:
Fick precis detta meddelande från EQPublications.
Our project stumbled upon one problem after another on each and every step it took forward. Up until now we managed to solve every single one, but at this point there is nothing that we can do.

You deserve an explanation of what has just happened.

We were hoping to print out “Past Sins” in exactly the same manner as did the team which printed out Fallout: Equestria some time ago - by using the funds that all of you have sent to us. (Some of you may be familiar with other team’s project and maybe even ordered Fallout: Equestria from them.) Unfortunately PayPal, apparently due to a change in their policy, decided to hold the money until everything will be actually printed and shipped. We do not understand why they made such decision, especially considering the fact that project mentioned above has been conducted successfully in the same way as we intended to organize “Past Sins” print.
We are unable to collect the sum required to print and ship the books on our own, therefore we are forced to indefinitely cancel printing of the books.

Know that everyone who paid will get their money back. Refunds will start going out today. It may take several hours to send all of them.

We put a lot of effort into this project. We spent well over a year and a lot of our own money preparing the book and making sure that everything will be of the highest quality possible after printing. This is very hard for all of us because we are responsible for involving all of you in this unfortunate situation.
We will make available a finished book for everyone - both version ready for printing as well as the e-book.
We had a lot of plans for future projects, although we are not sure how these will came out considering the current situation. We will definitely refrain from printing anything anytime soon.

Please accept our sincere apologies for abusing Your trust.

Jag tycker så synd om dom, som spenderat så mycket tid och allt på att få detta realiserat och nu händer det inget.
Jag hade tänkt att skicka ett mail och fråga om man är med på deras info ifall det skulle gå att ordna detta igen eller så.

Nu var ju min dag/helg i princip ruinerad. :aj2:

:fs5:

Min första tanke är väl att dom skulle kunna fixa en kickstarter för att fixa det men men.
Inte är det kul det här :sad:
Användarvisningsbild
Bros
Alicorn

Inläggav Myrica Gale » 19 apr 2013, 17:01

Fy farao! :fs3:

Paypals starka ställning och fullkomligt godtyckliga tillämpning av sina märkliga regler gör mig verkligen vansinnig. På sista tiden har jag läst om om många liknande fall. Förr handlade det oftast om att Paypal frös folks tillgångar i upp till 6 månader för att undersöka "ekonomisk brotslighet". Nu verkar det ha blivit vanligt att Paypal låser pengarna till dess en vara eller tjänst levererats – en omöjlighet för många. Var det inte rent av ett brony-konvent som drabbades av just detta, att biljettintäkterna skulle låsas till efter att konventet hållits?

Det ska bli intressant att se om samma sak nu även kommer att hända med de Fallout Equestria-böcker som jag också har beställt.
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav Sockis » 20 apr 2013, 12:24

Jag skickade ett mail till dom och frågade ifall dom hade några eventuella planer på kickstarter eller liknande, får se om man kan få något svar.
Vill ju så gärna ha denna boken liksom. :fs3:

◕ ‿‿ ◕
Användarvisningsbild
Sockis
Admin

Inläggav Myrica Gale » 20 apr 2013, 16:22

Sockis skrev:Jag skickade ett mail till dom och frågade ifall dom hade några eventuella planer på kickstarter eller liknande, får se om man kan få något svar.
Vill ju så gärna ha denna boken liksom. :fs3:

De inblandade har sagt att det inte har övergivit projektet än utan kommer att försöka hitta andra sätt att samla in pengar på.

Pen Stroke själ skrev en bloggpost om detta på FIMFiction.
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav Sockis » 21 apr 2013, 03:20

Tack och lov för detta, jag hoppas verkligen det kan komma igång igen, och det ser ju ganska lovande ut med det som sagts iaf.

◕ ‿‿ ◕
Användarvisningsbild
Sockis
Admin

Inläggav Bros » 24 apr 2013, 11:13

Last week, further development of the “Past Sins Print Project” was seriously threatened. We are glad to inform you that problems which arose from recent unfortunate events have been mostly resolved at this point.
We would like to assure you that we are not abandoning the idea to create a printed version of “Past Sins” or, for that matter, the plans we have for other prints.
We are currently searching for an alternative solution to the issue of collecting funds for the project. At present, there are several promising options. We will let you know about all the details after making sure that there won’t be any similar incidents again, which should be a matter of a few weeks.
Everyone who has already enrolled will retain their current place on the main list of orders and isn’t required to sign up again. If you are no longer interested in participating in the project, please let us know.

Thank you all for your unwavering support, encouragement, and constructive criticism.

Sincerely,
Equestria Publications

:tshappy:
Användarvisningsbild
Bros
Alicorn

Inläggav Sockis » 24 apr 2013, 14:07

Bros skrev:
Last week, further development of the “Past Sins Print Project” was seriously threatened. We are glad to inform you that problems which arose from recent unfortunate events have been mostly resolved at this point.
We would like to assure you that we are not abandoning the idea to create a printed version of “Past Sins” or, for that matter, the plans we have for other prints.
We are currently searching for an alternative solution to the issue of collecting funds for the project. At present, there are several promising options. We will let you know about all the details after making sure that there won’t be any similar incidents again, which should be a matter of a few weeks.
Everyone who has already enrolled will retain their current place on the main list of orders and isn’t required to sign up again. If you are no longer interested in participating in the project, please let us know.

Thank you all for your unwavering support, encouragement, and constructive criticism.

Sincerely,
Equestria Publications

:tshappy:

Läste detta email igår innan jag sov, det var en skön natts vila. :tshappy:

◕ ‿‿ ◕
Användarvisningsbild
Sockis
Admin

Inläggav Bros » 26 maj 2013, 11:51

Fick det här mailet idag.

Dearest Signers,

It’s been over one year since our humble little project started. What should I say? Basically it’s like this: We had an awesome time.

From starting little webchats, collecting ideas, proofreading sentence by sentence, designing every last cover and page, we’ve come a long, long way. Yet, when we thought we were finally there, some company threw a spoke in our wheel. It was a pretty heavy-hitter, and it took us awhile to get back up again, but, as we promised, we didn’t give up.

Quite the contrary, over the last few weeks, we spent countless hours contacting countless payment processors, and then deliberating over each of them to find the one that would best fit our need. And guess what? We found it!

Let me introduce you to WePay:
● They take credit and debit cards
● Unified pricing of 2.9% + 30¢ per transaction
● Batch-invoicing to save us massive headache
● One of their representatives gave their okay in a real time chat
Does that sound like exactly what we need? It is.

“But I don’t have a credit card!”, I hear you screaming. Relax. There are several ways for you to still pay. Since you only need a valid credit or debit card number with enough money backing it, here are some possibilities:
● Prepaid Credit Card
○ Comparison: http://prepaid-debit-cards-review.toptenreviews.com/
○ International: http://www.payoneer.com/ (not tested)
○ Germany: http://www.mywirecard.com/ (tested, works perfect)
● Prepaid Credit Card from local retail store
○ Overview Visa: http://usa.visa.com/locators/gift-card-locations.jsp
○ Ask in your local retail store
○ Be sure to check that there are no running costs!
● Ask a friend or family member

So, what does this all mean for our beloved estimated timeline? Next week, The Illustrious Q is going to request a second quote from Colorwise. After that, we are going to calculate individual prices again and send out invoices via WePay. Until then, you should be able to use your credit card, or variation thereof, to pay the price which should be similar to the one you received in the Paypal invoices. When every dollar is transferred, wonderful copies of your favourite hard-copy fanfic will be rolling off the line and, in roughly one month, we'll have the books ready to be shipped. After that, we will ship the books as fast as we can.

Thank you for sticking with us in spite of all the time that has passed (don’t remind me what our initial planned date was, we were so… green back then). It’s been quite a ride and—I suppose we are finally able to deliver.

Sincerely,
Profpatsch

:pp2:
Användarvisningsbild
Bros
Alicorn

Inläggav Myrica Gale » 26 maj 2013, 13:48

Underbara nyheter. :tshappy:

(Och Paypal kan brinna i helvetet!)
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav Ostbullen » 27 maj 2013, 23:25

Hmm de var på tiden att de fixade något :/ Kommer nog dock inte att skriva upp mig igen, har ärligt talat tappat intresset för att köpa den boken ._.
Bild
Användarvisningsbild
Ostbullen
Trixie's Star Pupil

Inläggav Myrica Gale » 28 maj 2013, 06:40

Ostbullen skrev:Hmm de var på tiden att de fixade något :/ Kommer nog dock inte att skriva upp mig igen, har ärligt talat tappat intresset för att köpa den boken ._.

Uppskriven är du redan. Det enda som händer är att du får en ny faktura nu i veckan. Vill du hoppa av så är det bara att låta bli att betala så kommer någon på väntlistan att få chansen istället. Dock skulle det nog underlätta för de ansvariga för projektet om du mejlar dem direkt.
Användarvisningsbild
Myrica Gale
Alicorn

Inläggav Sockis » 02 jun 2013, 22:15

Heck yeah, fick mail igen för cirka en timma sen, och man får svar på en del grejer och dom visar en del av boken, ser riktigt nice ut! :pp2:

Så sjukt pepp!

◕ ‿‿ ◕
Användarvisningsbild
Sockis
Admin

Inläggav Myrica Gale » 03 jun 2013, 11:40

Sockis skrev:Heck yeah, fick mail igen för cirka en timma sen, och man får svar på en del grejer och dom visar en del av boken, ser riktigt nice ut! :pp2:

Så sjukt pepp!

Mer glada nyheter! Boken ser ju attans tjusig ut. :tshappy:

De betonade vikten av att betala så fort som möjligt så att det kan sätta igång tryckningen. Själv tänkte jag se till att betala så fort jag får fakturan.

Myrica Gale
Alicorn

FöregåendeNästa

Återvänd till Twilight's Ponytails