Läste klart näst senaste kapitlet av growing pains, det var bra

Sockis skrev:Har också börjat komma igång lite igen med läsandet, har dock fortfarande inte läst Growing Pains på ett tag, bör verkligen göra det.
Det jag kände mig dragen till att läsa var faktiskt Playing With My Heart, för jag är en stackare som älskar sad-fics...![]()
Såg den på EqD och såg bilden som hör till och att den var sad och shipping, kunde inte låta bli den och mitt lässug gick igång. Den handlar om Vinyl som får veta att hennes ex Octavia, sen fyra år tillbaks, har hamnat i koma av en olycka. Vinyl har under dessa år blivit extremt populär, den största DJ i Equestria till och med, men hon överger snabbt sitt yrke och sin image för att försöka få tillbaks den hon anser vara hennes sanna kärlek. Hon börjar stanna i Octavias rum på sjukhuset 24/7, man får vara med i återblickar om hur saker gick till i dåtiden och man får se lite mer av Vinyls känslor.
Jag gillar den skarpt än så länge, den är dock inte slut, vet inte riktigt hur länge till den kommer hålla på. Vinyl känns som en karaktär, hon har mycket personlighet och storyn känns välgjord (enligt min standard). Lite coma cliché, men inte så farligt tycker jag, nu hoppas jag på att hitta fler sadfics att läsa, jag är sugen på mer tragedi!
Myrica Gale skrev:I The Numbers Don't Lie så gräver CMC upp en magisk artefakt. När den aktiverats så gör den så att en siffra visas ovanför allas huvud som visar hur många gånger de har ljugit. Kalabalik uppstår snabbt i Ponyville. Celestia befinner sig lämpligt nog utomsocknes och kommer inte att återvända på ett par dagar. Vi får följa Twilight då hon iakttar en situation som hon inte kan lösa.
Klimpen skrev:Har aldrig varit någon som brytt mig nämnvärt om MLP fanfic.
Ska dock sakta börja känna mig fram i djungeln av fanfic. Min oskuld går till den omtyckta Vinyl and Octavia: University Days.
Återkommer med ett betyg efter jag läst en del!
DreamSnake skrev:Och snart börjar Hugo fråga mig om hur långt jag har läst Project Horizons och jag kan svara att jag inte gjort några framsteg.
Återvänd till Twilight's Ponytails
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster